Ochrana osobních údajů

Obchodní a platební podmínky Premier clinic

Zákroky lze na naší klinice hradit několika platebními způsoby:

  • v hotovosti
  • bankovním převodem: č. ú.: 5903760329/0800 vedený u České spořitelny a.s.
  • platební kartou (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro)

Klienti mladší 18 let jsou povinni přijít na první konzultaci výhradně v doprovodu svého zákonného zástupce. Klienti ve věku od 15 do 17 let mohou navštěvovat kliniku samostatně pro další procedury po prvním setkání, a to na základě písemného souhlasu zákonného zástupce, který byl odsouhlasen a podepsán během úvodní konzultace.

Ceny konzultace

Věříme, že druhý názor je pro Vás důležitý, proto poskytujeme některé konzultace zdarma. Konzultace s lékařem jsou vždy zpoplatněné.

Cena zákroku/operace

100% z ceny daného zákroku/operace musí být zaplacena před provedením zákroku.

Zákrok/operace na splátky

Zákroky v částce nad 5 000 Kč lze hradit také prostřednictvím splátek u banky klienta nebo lze požádat o půjčku online na stránkách www.cashshop.cz

 

Změna termínu zákroku/operace

Drobné zákroky dermatologie/gynekologie/preventivní medicíny lze změnit bez poplatku. I přes to Vás prosíme o včasné zrušení/přesunutí Vaší rezervace alespoň 7 dní před plánovaným zákrokem.

Zákroky plastické chirurgie, nebo zákroky s cenou vyšší, než 5 000 Kč je možné zrušit dle následujících poplatků:

zrušení/přesunutí termínu 30 a více dní před zákrokem: poplatek 50% ze zaplacené zálohy
zrušení/přesunutí termínu méně než 30 dní před zákokem: poplatek 100% ze zaplacené zálohy

Daný poplatek je odečtený ze zaplacené zálohy.

Laboratorní vyšetření, EKG a interní vyšetření musí být provedeno a doručeno na email Premier Clinic info@premier-clinic.cz v rozmezí 10 – 21 dní před výkonem. Při nesplnění tohoto požadavku bude účtován v případě kontraindikací storno poplatek ve výši 100 % ze zálohové faktury.

Slevy a další zvýhodněné balíčky služeb

Slevy nelze sčítat, tyto slevy nelze sčítat/uplaťnovat na již cenově zvýhodněné služby/zvýhodněné balíčky služeb/dárkové a jiné slevové poukázky.

Platnost dárkových poukazů/voucherů je vždy max. 12 měsíců od data vydání. Pro poukazy s kratším datumem platnosti platí datum platnosti na vystaveném poukazu/voucheru.

Řešení reklamací

Reklamaci lze podat písemně/prostřednictvím formuláře na recepci naší kliniky. V případě zaslání reklamace poštou prosím zasílejte reklamace na adresu:

Kontaktní údaje:
Premier clinic s.r.o.
Jungmannova 26/15
110 00 Praha 1

Reklamaci lze také zaslat emailem na info@premier-clinic.cz.

Písemné vyjádření k dané reklamaci obdrží klient do 30 dnů.

Povinná informace pro spotřebitele o mimosoudním řešení sporů

V případě spotřebitelského sporu s výjimkou sporů ze smluv uzavřených v oblasti zdravotních služeb, jejichž předmětem je poskytování zdravotní péče včetně předepisování, vydávání a poskytování léčivých přípravků a zdravotnických prostředků podle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, se daný spotřebitel může obrátit se svým nárokem na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je v tomto případě Česká obchodní inspekce.


Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Obchodní a platební podmínky jsou platné od 1.1.2019